Wat doe ik bij storing? En waar laat ik mijn scootmobiel? De 10 meest gestelde vragen over noodliften (deel 2)

vragen over noodliften

Onze helpdesk merkt dat klanten en gebruikers vaak vragen hebben over onze tijdelijke trapliften. Daarom publiceerden we vorige maand ons eerste blog met veel gestelde vragen over noodliften. Hierin kwam onder andere aan bod of noodliften gekeurd zijn op veiligheid en hoe snel er een noodlift geplaatst kan worden. Vandaag deel 2 van het blog, waarin we verder ingaan op vragen als ‘waarom piept de noodlift?’ en ‘wat moet ik doen bij storing?’.

#6: Waar laat ik mijn scootmobiel als ik de noodlift ga gebruiken?

Als de vaste lift niet werkt, kunt u helaas niet met uw scootmobiel naar uw woning. Deze moet dan beneden blijven staan. Voor dit soort situaties biedt Noodliften tijdelijke scootmobielstallingen aan. Dit is een veilige, op maat geleverde berging die u afsluit met een cilinderslot. U kunt uw scootmobiel hier met een gerust hart achterlaten.

#7: Waarom piept de noodlift als ik hem wil oproepen?

Dan heeft u de knop ‘op’ of ‘neer’ te kort ingedrukt. Wanneer u de noodlift oproept, drukt u één van deze knoppen in. U moet de knop ingedrukt houden tot de noodlift bij u is. Als u de knop te kort indrukt, piept de noodlift.

#8: Ik wil een rit maken met de noodlift, maar het koordje van de afstandsbediening is te kort!

De afstandsbediening is bedoeld om de traplift mee op te roepen. Wanneer u eenmaal op de noodlift zit, bedient u deze verder met de hendeltjes op de armleuningen. U heeft de afstandsbediening dan dus niet meer nodig. Hoe de hendeltjes werken? Simpel: u beweegt één van de hendeltjes in de richting waar u heen wilt en dan gaat de noodlift rustig die kant op. Lees hier verder hoe een traplift werkt.

#9: Wat kan ik doen bij een storing van de noodlift?

Wanneer de noodlift een storing geeft, kunt u het beste op het display kijken welke code de noodlift aangeeft. Die code zoekt u vervolgens op in onze lijst met displaycodes. Daar staat op wat u kunt doen. Lukt dit niet? Dan kunt u altijd onze helpdesk bellen; zij staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar.

#10: Hoe snel kan een noodlift weer opgehaald worden?

Wanneer de vaste lift weer in gebruik is en u de noodlift niet meer nodig hebt, meldt u dat bij ons. Wij halen de door ons geleverde trapliften dan zo snel mogelijk weer op, afhankelijk van onze planning.

Dat waren de 10 vragen over noodliften die onze helpdesk het meest hoort! Stond uw vraag er ook tussen? Zo niet, mail ons dan op info@noodliften.nl of zet uw vraag als commentaar onder dit blog.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Call Now ButtonBel ons voor meer informatie